Τρίτη 3 Ιουνίου 2008

ΦΡΑΚΕΣΤΑΪΝ !!!!

ΦΡΑΚΕΣΤΑΪΝ !!!!

Θα μπορούσα να τον ονομάσω έτσι , διότι , όλα του τα κομμάτια είναι από περισεματα και από πεθαμένες κατασκευές!!!

Στα 20 μου χρονιά έκανα εγχείρηση σε 2 δίσκους από δισκοκυλη. Από τότε προσέχω πώς να σηκώνω βάρος και πώς να κινηθώ. Και επειδή είμαι της ιδέας ότι ο νους κουράζει το κορμί και ο νους το ξεκουράζει, έβαλα μπρος και έφτιαξα αυτό το ασανσερακι!! Και μεταφορέας σύγχρονος !




Την ιδέα την πήρα από ένα Γερμανό που έφτιαξε ένα παρά πολύ όμορφο κομμάτι. Θα το βρείτε σε αυτή την διεύθυνση .

http://www.apilift.de/

Με μια μικρή μετατροπή το έκανα πιο πολύ αυτόνομο , προσθέτοντας μια μόνιμη μπαταρία και ένα μοτέρ από ιαλοκαθαριστιρα αυτοκινήτου!!

Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι οι σφικτήρες,, δεν είναι καλής ποιότητας και περισσεύουν πολύ!!


Δεν το έχω βάψει για να φανούν οι λεπτομέρειες ( ψέματα !!!! από την χαρά μου που τελείωσε το έβγαλα φωτογραφίες και το πήγα και μια βόλτα στην γειτονιά!!!!!)






Η αλήθεια είναι ότι δεν κοιτώ την λεπτομέρεια και την εμφάνιση ,είμαι πιο πολύ της ουσίας , για αυτό και τα περισσότερα κατασκευάσματα μου είναι άσχημα και χοντροκομμένα!!! ( σε προηγούμενη ζωή θα ήμουν Σοβιετικός)

15 σχόλια:

BeeHappy είπε...

Οι Σοβιετικοί φίλε Παντελή έφτιαξαν το πιο ομορφο πράγμα στον πλανήτη. Τις Σοβιετικές.

markos aliprantis είπε...

Mπράβο φίλε γλυτώνεις χαμαλίκι.Το θέμα είναι να κάνεις την δουλιά σου όσο για την εμφάνιση, πολλοί θα το δούν λίγοι θα προσέξουν τα κουσούρια.

Κώστας Ελευθεριου είπε...

Μπράβο Παντελή ,πολύ καλό.

beelovers είπε...

ΑΡΕ ΑΘΑΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΕΝΤΑ ΣΟΥ. Θέλουμε αναλυτικά σχέδια και λοιπές λεπτομέριες γιατι πονάει η μεσούλα αρκετα

İlhami Uyar είπε...

Dear my friend may it go well,Manos send me German beekeeper blog adress I see in there,I think same device,Do you use anytime?I believe that you can easely loading and transport your hives,I hope its going smoothy,friendly greetings

PanKok είπε...

Είσαι ωραίος, Παντελή! Πες μας και τις εντυπώσεις σου από τις πραγματικές συνθήκες χρήσης.

beelovers είπε...

πάντος αντί για μοτεράκι μπορείς να βάλεις μανιβέλα για να μην έχεις ανάγκη την μπαταρία

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Παντελή καλησπέρα,
Εάν φορτώνει 90 διώροφα (γονοφωλιά και πάτωμα) φτιάξε μου ένα τώρα και στο πληρώνω όσο όσο.
Καλό βράδυ

melisettas είπε...

ΧΑΜΑΛΙΚΙ Τ Ε Λ Ο Σ

chaniabee είπε...

Beehapy !!! συμφωνώ και επαυξάνω!!!!
Μάρκο! Να είσαι σίγουρος ότι έκτος από το μπλοκ μου δεν θα το δουν και άλλοι!!
Καλαμιοτη!! Μια απλή αντιγραφή στα μέτρα τα δικά μου και του αμαξιού μου!! από σχέδια ???όλα από το μυαλό μου!
Πανκοκ!! Φίλε, ξεκούραστη φόρτωση και ξεφορτώση
Θεοδόση!! Αν ήταν μόνο για 90 ,δεν θα το ξεκινούσα καθόλου!! Να σου φτιάξω δυο, αλλά λεφτά δεν θέλω , Όχι πως είμαι πλούσιος αλλά σε δυο μέρες μπορείς να το φτιάξεις ο ίδιος!!!
Μελισεττας!!! Ο νους κουράζει το κορμί και ο νους το ξεκουράζει!!!

apomel είπε...

ΑΧ ΒΡΕ ΠΑΝΤΕΛΗ....
ΜΑΣ ΒΡΗΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ..

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Παντελή καλησπέρα,
σε παρακαλώ γράψε μου αν το μοτέρ και η μπαταρία αντέχουν σε ένα βράδυ να ανεβάσουν και να κατεβάσουν 90 διώροφα…..για το δεύτερο και τρίτο βράδυ θα υπάρχει χρόνος να τα φορτίζουμε…..

chaniabee είπε...

φίλε η αλήθεια είναι ότι τέτοιο κρασ τεστ δεν του έχω κάνει!!!!! η μπαταρία ίσως αντέχει αλλά αυτά τα μοτέρ δεν ψύχονται από πουθενά!! η γνώμη μου είναι ότι δεν θα το αντέξει το μοτερακι!! πάντως και το κατσαβίδι της μπαταρίας που χρησιμοποιούν οι άλλοι δεν ξέρω κατά πόσo αντέχει! σίγουρα θα υπάρχουν μοτέρ στο εμπόριο που θα είναι κατάλληλα, ρώτα κάπου σε αξεσουάρ αυτοκινήτου και πες μας και εμάς να το ξέρουμε!

sp-kor είπε...

agapite kirie theodosi
sxetika me tin erotisi gia to moter kai tin mpataria pou rotas:
An apo fortoma ksefortoma mesolavi ena diastima 3 lepton to moteraki antexi mia xara gia para pola bradia isos kai xronia.
An xrisimopiis kai mia mpataria 40mA tha exis kai fotismo gia oli ti nixta.

Λευκιμμιώτες για την Λευκίμμη είπε...

Θερμά συγχαρητήρια. Νομίζω ότι η
μανουβέλα με καστάνια θα είναι πιο χρηστική και αξιόπιστη από το μοτέρ με μπαταρία. Σε αυτήν την περίπτωση όμως θα χρειαστεί δύο ρόδες, αφού το ένα χέρι θα είναι στην μανουβέλα και με το άλλο χέρι μόνο δεν συγκρατείται το καρότσι . Ακόμα νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα αξιοπιστίας σ' αυτόν τον τύπο σφιγκτήρων. Φοβάμαι δηλαδή μήπως με το ταρακούνημα της μεταφοράς γλιστράνε. Μία σκέψη που κάνω τώρα είναι να σφίγγουν από πίσω με διαμήκη βιδωτό άξονα, οπότε δεν θα εξέχουν κι όλας. Θα δοκιμάσω.
Ρίξε μία ματιά στην Διακήρυξη που έχω στο blog μου:
http://giorgosvlassis.blogspot.com

Τριήμερο μελισσοκομικό εκπαιδευτικό σεμινάριο!

Ο ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ με συνεργασία με τον Μελισσοκομικό Σύλλογο Νομού Χανίων " Η ΜΕΛΙΣΣΑ" διοργανώνει τριήμερο μελισσοκομικό εκπαιδευτι...